Norge!

Okeey! Nu tänkte jag ta tag i bloggen igen! :D

Jag, Lollo och Hanna är som sagt i Olso på bartenderutbildning så vi tänkte ta och blogga varje dag om allt som händer oss varje dag och även nämna "dagens bästa" vilket är alla sjuka saker som hände oss :P

Just nu sitter vi i vår etta i Olso och kollar på 16 and pregnant, galet kul ;D Vi kom nyss hem från bion och såg New Moon, fy fan vad bra den var! Jag satt nog och drägglade mest över varulvskillen *jummie* :P

Men men tänkte skriva upp dagens bästa sedan i fredags ;D

Fre:
Mr X kommenterar Louise status på facebook. "Shit en månad?! Jag KAN vänta men det är mycket mycket jobbigt för mig!" Väldigt gulligt men oväntat ;D

Lör:
Negergatam. En gata full med invandrare, dem var överallt?! Som att vara i ett annat land, det fanns i princip 2 norrmän på hela gatan förutom oss, ganska skumt :P

Söndag (Idag):
a) En jävligt skum tant kommer fram och skrämmer skiten ur oss, speciellt mig :D Hon tog tag i mig och viskade i mitt öra om jag hade cigg, äckligt rädd jag blev alltså! Även hon blev rädd då jag skrek till, haha skönaste! :D
b)En neger cyklade förbi oss och sa till Hanna :"Don't be afraid, I have'nt killed before, you can be my wife!" och sen cyklade han vidare. Haha gissade chockade vi blev :D
c)Varulven i new moon hade gaalet het kropp så när han tog av sig tröjan kunde jag inte låta bli att få ur mig ett "Wohoo!". Tydligen lite väl högt för alla vände sig om och kollade på mig :P Det var tydligen 3e dagens bästa enligt Hanna och Lollo :P

Imorgon börjar iaf kursen! Fy fan vad kul det ska bli! :D Ska bli kul att träffa all kursmedlemmar och se vad vi ska få göra första dagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0