Valentines day

Alla hjärtansdag...  En dag som jag egentligen föraktar
Menar varför kan man inte visa kärlek hela tiden istället för att just på den här kommerciella dagen helt plötsligt visa det med en massa blommor :S  Jag är mer för spontana sätt att visa min kärlek, menar blir man inte betydligt gladare att få en ros eller ett gulligt sms när man inte är beredd på det än att få det en dag som denna då man "kräver" det? 
  Jag måste dock erkänna att jag blir jätte glad om jag blir uppvaktad en dag som denna också, men men ^^

Jaja det är iaf min åsikt och ni får gärna uttrycka er åsikt också!

I vilket fall, idag ska jag dock fira denna dag med min underbara bästis Paou (ppaulinak.blogg.se)!
Det ska verkligen bli sjukt mysigt! Älskar dig!
Vi ska förmodligen käka på Mongolian Barbegue på sveagatan, hoppas det är så bra där som folk säger :)
Efter middan ska vi förmodligen träffa Måns och ligan, NAJS :D

Jaja ha en underbar alla hjärtansdag! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0