Palla..

Gaaah jag vene vad som är grejen asså.. Jag är på så ÄCKLIGT dåligt humör... Måste vara p-ringen som jag nyss börjat med, stod att en biverkning kan vara humörsvängningar.. Damn right säger jag haha! Hoppas det går över snart, hatar att vara arg!

Det blir i vilket fall ingen kickboxning idag, ändrade planer åt Martins håll :/ Ganska synd, en dag som denna hade det vart perfekt att avreagera sig lite :D Nu låter det som att jag slås när jag är arg men det är snarare tvärt om! Jag hatar våld!!
 Men iaf, det blir gymmet efter min teorikurs! Dock måste jag gå på teorin ensam idag eftersom min käre vän Fredrik dissar mig för gillingebanan (halkkörning) :D

Jaja hörs sen ^^

Kommentarer
Postat av: Paulina

Svar; jajamensan! Madeira :D fan va vi drack pina colada asså :D

saknar dej me <3

2009-02-11 @ 23:51:25
URL: http://ppaulinak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0