Nervös!! :D

Shiet nu börjar verkligen nervösiteten smyga sig på inför teoriprovet imorgon! Har gjort låtsas testen minst 5 ggr nu och varje gång får jag minst 63/70 rätt så nu jävlar borde jag klara testet! :D Har lovat flera stycken att ringa och berätta hur det gick, dock ska jag ringa Jenny först (annars lär man väl få hotbrev eller liknande....) ;D

Pluggandet idag var dock extra kul eftersom Fredrik var med (tulegatan74.blogspot.com). Vi är ett perfekt plugga-teori-team :D  Fick även noppa hans "Mc Donalds" idag, alltså stråna mellan ögonbrynen! Fy fan måste tyvär avslöja att han låter väldigt ynklig då, stackaren dåå :D:D  (Mörda mig inte nu Fredrik ;D)

Jaja nu ska jag msna lite och sen läsa lite mer i mina anteckningar för att sedan göra mig redo för natten ^^ Lär dock inte vara trött förens vid 1-2 inatt eftersom jag lyckades somna direkt när jag kom hem efter skolan och sov i några h, inte bra men är man trött så är man ;D

Jaja puss<3  (Btw ni får gärna smsa mig ett "lycka till" sms imorgon innan 11:45 så blir jag glad ;D)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Och du ringde mig först :D hah



Du har blivit utmanad:D kolla in min blogg under rubriken <utmanad>!

2009-02-17 @ 15:27:18
URL: http://athena.blogg.se/
Postat av: Anonym

Villken fin blogg du har!

Kram=)

/Alexandra De la paz

2009-02-17 @ 20:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0