Mys :D

Underbar alla hjärtansdag asså! Den var verkligen perfekt!
Den började med att jag och Paou skulle försöka hitta Mongolian bbq, dock var det smockat på dem 2 "orginal" ställena så fick hittade ett annat ställe vid rådmansgatan som var nästan lika bra! Minns inte vad det hette, men det var god mat och bra service :D

Efter maten ringde min kompis Martin och frågade om jag ville komma till en krog på St.Eriksplan och ta några öl med honom, Marcel och David men eftersom Paou inte har fyllt 18 än så slutade det som tidigare planerat att vi träffade Måns, Andöörs och Micke O. 
Dem  var vi ute och gick med i några h men det blev alldeles för kallt så jag och Paou drog hem till mig och kollade film.
Var verkligen jätte mysigt att äntligen få ha vårat typiska tjejsnack där vi pratar ut om allt som vi har i tankarna :D

Så i år var det verkligen en lyckad alla <3dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0