Kickboxning ^^

God morgon ^^
Sitter hemma i myskläderna och känner mig allmänt otagg till skolan, men vad ska man göra, min mentor har stenkoll pga 40% frånvaro *oops* ;D

Men i iaf, apropå överskriften^^ Idag ska jag följa med Martin och pröva på kickboxning!  Ska bli grymt kul eftersom jag verkligen älskar box-passen på mitt gym! Vet dock att det inte är samma sak men however ska iaf testa :D  Ska dock aldrig börja träna det seriöst eftersom jag får vältränade armar för fort och jag vill inte ha större armar än vad jag har nu ;D 
 Något som dock ska bli najs är att se om Martin är så duktig som han påstår ^^.
Men men önska mig lycka till iaf ;D

Får se vad som händer efter träningen, borde nog plugga teori! Är trots allt bara 6 dgr kvar tills jag har teoriprov, 3e gången gillt säger jag bara ;D

Yeah yeah skriver mer sen och berättar hur träningen gick, kanske blir gymmet ist om jag fegar ur ;D


Jag och min älskade bröstmaskin....  (1 år gammal bild) ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0