Inge teoriprov idag inte..

Gaaaah jag hatar vägverket!!

Kom till teoriprovet, mer laddad än någonsin. När jag väl ska börja skriva provet så står det körkortsteori prov A, kände direkt att det lät fel men startade provet ändå. När jag väl har gjort några frågor så inser jag att det är för många frågor om motorcyklar och frågar då tjejen som hade ansvar i provsalen ifall jag verkligen hade provet för bilkörkort. Tydligen var det så att eftersom jag hade avbokat min uppkörning sist jag kuggades på teorin så ska jag göra teorin efter jag har gjort min nästa uppkörning...
  Detta betydde alltså att jag automatiskt fick motorcykel teoriprovet.... Jävla *fitt* regel säger jag bara.... Dem borde ha informerat tydligare tycker jag :S

Så nu blir det att göra teoriprovet efter den 25e mars = ännu mer plugga för att inte glömma vad jag har lärt mig... GAAH .. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0