:D

Hey :D
Sitter i sängen atm och kollar på någon film skum film på 3an ^^ Borde egentligen plugga men pallar verkligen inte :D

Är skit glad btw är ledig imorgon så får sovmorgon vilket jag verkligen har längtat efter den här veckan då jag har vart riktigt duktig i skolan ;D Ska dock upp vid 10 för att följa med Martin till kickboxningen, ska bli sjukt kul!! :D
Ska verkligen komma i form nu inför beach 09 så ska börja gymma ordentligt nu så jag verkligen får min idealkropp tillbaka :D

En annan bra sak är även att jag ska fira alla hjärtansdag med min bästis Paou, ska bli sjukt kul och träffa henne eftersom vi inte ses lika ofta som vi skulle vilja :)
Vi får se vilken restaurange vi ska käka på och så men lär i vilket fall som hellst bli en mysig kväll :D

Jaja nu ska jag fortsätta att kolla på filmen, skriver imorgon :) <3
    

Bild 1: Min drömkropp, dock med riktiga bröst inga fake!  Bild 2: Jag och Paou 2 år sedan :D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0