Blev utmanad av Jenny ;D

Jag har blivit "utmanad" av Athena.blogg.se

* Länka till den som utmanat dig
* Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dig själv
* Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
* Skriv ett meddelande i de 8 personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

- Jag blir jätte lätt arg som ett bi av min nya p-ring (dock tar jag enbart ut det på mamma, inte bra!)
- Jag drar bort mascaran från ögonfransarna när jag börjar känna mig trött ;D
- Jag klarar inte av att bara sitta hemma och tex msna två dagar utan att börja klättra på väggarna, måste i princip alltid ha något att göra :P
- Jag är väldigt rädd att förlora dem som står mig nära, vilket dock inte är så ovanligt :P
- Jag undviker alltid A-brunnar och liknande, även om jag ser riktigt fånig ut så måste jag undvika/hoppa över dem :P
- Jag knackar mig tre gånger i huvudet när jag tänker på negativa saker som kan hända mig eller någon som står mig nära :P (dock nästan slutat helt med det)
 - Jag kollar min facebook så fort jag går in på en dator, blivit en dålig vana ;D
 - Säger alltid "jag älskar dig" till Mamma varje gång jag eller hon går hemifrån (menar det kan vara det sista jag säger till henne ifall något skulle hände henne eller mig.)

Jag utmanar:
Fredrik
Paulina
Ling
Malin

Kommentarer
Postat av: Malin

ja det borde du! ;) ojoj orkar man?

2009-02-17 @ 23:07:05
URL: http://swingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0