Yeah yeah jag ska blogga mer, typ.. ;D

Haha säger det igen; Jag suger på att blogga ofta men ska försöka bättra mig :D

Men iaf.
Den här helgen har minst sagt vart händelserik och planer har ändrats hela tiden :P
I fredags var jag som jag skrev tidigare ute med Jenny på Silk vilket var skit kul dock var tanken att jag skulle ha en mysig filmkväll med Tiffy men det blev lite krångel så bais på det ;D
Och eeh.. jadu igår (lördag) var först tanken att det skulle bli filmkväll med Sandra, Johanna och några fler av tjejerna men så råkade den där jävla Sandra ut för streptokocker så då blev inte den filmkvällen av :P Så då frågade Måns om jag ville ses så då tänkte jag hm vi drar ihop hela gänget igebn (jag, Måns, Erik, Jangen, Micke O och Andööörs) på en filmkväll men eftersom den underbara.. måns tydligen hade glömt mobilen hemma eller ngt så sket det sig så då bestämde jag och Johanna att vi skulle dra ut ist :P Det fick bli Toxic eftersom vi båda var panka och jag har partykortet dit och då blir det gratis inträde (fick det i brevlådan, så inget jag hade beställt!! :D). Dock så blev det lite problem då partykortet enbart gäller en person så det slutade med att vakten smugglade in Johanna, tror han fick skit för det :S :P
Väl på Toxic träffade jag en massa människor jag kände, det va skit kul :D Träffade även Johannas ragg, han var tydligen utklädd till Cowboy på Halloween när vi var där sist :D Sen stötte jag på Kattpappan som var med på Halloween också :D Hans mage var jätte mysig (han hade en kudde under tröjan) så jag brukade alltid klappa på den så fort han kom i närheten :D Det var skit kul att dansa med honom igår, han flängde runt som fan :D
Men men sen när jag och Johanna gick ifrån Toxic så började vi prata med 2 killar, ena var från Piteå :D Dem var hel sköna :D Jag blev sen lämnad själv med dessa killar eftersom Johanna var tvungen att springa till sin buss :D Det är ngt spec med att prata med en Norrlänning, deras liv skilljer sig ganska rejält från Sthlmslivet :P Killar som dem är jag gärna kompis med :D

Aja det var min helg :D Nu ska jag alldeles strax dra till min broder, c ya :P <3


Kattpappan i rutiga tröjan :D

Kommentarer
Postat av: streptokock-bitchen

haha fan va kul, åååååå jag hatar baciller! Det var apa att filmkvällen ställdes in men ni verkar ha haft väldigt skoj iaf :p haha norrlänningar är ju det bästa som finns! det är därför du tycker om mig babe ;)

pussar <3

2008-11-24 @ 12:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0