Middagsmys och filmmys :D

Nu ringer mamma och beställer hem panpizza, det blir najs :D Är nästan aldrig med henne så tänkte äta middag med henne för en gångs skull :D Hon är en underbar mamma men jag nästan aldrig är hemma och när jag väl kommer hem på kvällen är så jag i mitt rum och msnar/pratar i tele så blir det aldrig att vi pratar, lite synd faktiskt =/ Så ikväll ska det bli en mamma/dotterkväll, iaf till 9 ungefär =P Ungefär vid nio ska jag hem till Månsie och kolla på film, det var länge sen vi hade filmkväll hos honom så det ska bli kul :D Dock lär vi som vanligt prata igenom hela filmen istället för att kolla på den ;D
Men ha en kul kväll allihopa, för nu tänker jag slita mig upp ur sängen ;D Har legat här hela dagen eftersom jag la mig kl 6 imorse så har vart gaaanska död =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0