I'm up! ..

Idag fick jag en mycket angenäm väckning :D
Först ringde Micke mig 10 i 7, dock var jag ju fortf halvsovande när jag pratade med honom så somnade om direkt efter att vi hade lagt på :D Han är en trofast väckarklocka eftersom han oftast brukar minnas att ringa :D
Senare blev jag även smsterrad av Jenny som skrev vakna i 6st sms direkt efter varandra, som tur var var jag redan vaken då annars hade jag nog dampat på det och skickat något elakt svar i sömnen :D
  Min träningsvärk är däremot inte något att leka med.. bröstmusklerna och musklerna kring revbenen gillar inte mig just nu så idag får fan ingen poka mig för då då kommer jag fan bli mordisk samt lägga mig ner på golvet i fosterställning :D

Men men nu ska jag fortsätta att fixa mig redo för skolan, jag möts varje morgon av att jag har för mycket kläder men inget att ha på mig, blir galen :D Just nu vill jag verkligen ha flera hundratusen så jag skulle kunna byta ut hela min garderob.. Det värsta var när mina favoritjeans gick sönder :/ Det var ett par Gstar jeans (inte 96!!!) som jag köpte med tanken att  eftersom dem ändå kostade huvsat mycket så borde dem hålla ett bra tag (jag har en vana att mina jeans går sönder så fort). Men först sprack dem efter 1 månad precis under ena bakfickan och sen en kväll på krogen sprack dem helt (från från sömmen i skrevet till andra sömmen mitten på låret om ni nu fattar vad jag menar ;D) Så yeah.. måste shoppa (what a shame..;D)

Hörs sen ^^ <3


Mina underbara jeans, rip =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0