Rubrik ^^,

Gosh så trött jag :D Det har vart en hektiskt dag idag :D
Som jag skrev i inlägget nedan så gisk jag till mina sista två lektioner idag :D Kom först försent till engelskan där vi hade ordtävling och sen hade jag photoshop som sista lektion dock slutade vi efter 10 min :P
Efter skolan var jag med några kompisar och tog en fika och sedan middag, det var mys :D Däremot fick jag extrem skoskav pga nya skor och sen frös jag ihjäl för att jag var idiotisk nog att bara få ut med skinjacka.. BIG MISSTAKE :D

Just nu sitter jag och ser fram emot att Jenny ska komma hit imorgon, kommer bli skit kul :D Vi ska se Lady Gaga och sen kanske dra på Harry B James med min underbara vän Sebbe :D På lördag ska vi förmodligen träffa Måns och sen kanske till klubb blå eftersom jag fick ett gratisinträdeskort för 2 av dem i posten förut haha :P
Thats all folks^^ Skriver kanske senare, är dock skit trött så skulle inte förvåna mig om jag skulle somna :D Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Jenny<3

jaja men jag var ju inte så jävla rakt på iaf :P jag lirkade in det lite:P

2008-12-18 @ 21:39:35
URL: http://athena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0