I Norrköping

Tjululuu..!
Jadu nu sitter jag här framför dumburken igen ^^ Är hos min älskade far nu. Tänkte att jag kunde hälsa på honom nu innan jul så här är jag ^^ Finns dock inte ett skit att göra här och pappa har varit fullt upptagen med att kakla i badrummet hela dagen så här får man roa sig själv haha :D Jag åker dock hem imorgon kväll igen, då blir det rulla köttbullar med Mamma för hela slanten! :P

På julafton ska jag hem till min kära bror i Jakobsberg där hela min familj på mammas sida ska samlas ^^ Dock ska alla förutom jag och mamma vidare redan kl 4 så vette fan vad som händer sen :P Alla är ju hemma med sina familjer på julafton så blir nog att stanna hemma och tråka efter ;D

Jaja hoppas ni får en bra jul ;D Ni får gärna skriva en kommentar om hur ni ska fira er jul, kan vara kul att veta :D

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Va gööörruuuuu?

Svara på msn kvinna :P<3

2008-12-23 @ 05:41:24
URL: http://djfredn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0