Glasögonorm!

Heye :D
Fan det här har vart en bra dag :D Dagen började som jag skrivit i inlägget nedan med att jag fick en välbehövd sovmorgon till 12. När jag väl kom till skolan vid 1 så skulle jag och Denise presentera vårt arbete om Indien och trots att det blev lite väl långt (en halvtimma) så gick det sjukt bra! Första gången på länge som jag inte var ett dugg nervös, vilket var otroligt skönt! :D

Efter skolan drog jag direkt till Synsam för att kolla min syn som på senare tid har börjat bli sämre på nära håll, och precis som jag tordde så hade jag problem med att se på nära håll. Det var inte alls något större synfel utan behöver vara en minimal förstoring men för att slippa få bli jätte trött i ögonen och dylikt så var glösögonen det bästa :) Måste erkänna att jag ser äldre ut i glasögon vilket är ganska kul då många, iaf förut, ansåg att jag såg ut att vara 1 år yngre än vad jag är (dock mest när jag var blond) ;D

Men men nu kommer Lollo snart så kanske skriver mer imorgon ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0