Home sweet home säger jag bara!

Fan va skönt det var att komma efter att ha varit i Västerås i 8 dgr! Det har vart hur kul som helst men nu är min dygnsrytm helt fuckad igen.. SUCK :P
Så mycket som har hänt dock orkar jag inte skriva allt jag har gjort, kanske lägger upp bilder på bdb där jag beskriver min vecka så ni får kolla där lite då och då för uppdatering ^^ (onyourwishlist.bilddagboken.se).

Var så jävla mysigt att komma hem btw, har ovanligt nog saknat min mamma så att komma hem till henne var hur mysigt som helst :D Hon hade gjort i ordning hummer och min favoritmaträtt så jag var nöjd :D (Duktig slav ;D) Sen kollade vi tv och satt och pratade :) Dock somnade jag bara ett litet tag senare eftersom min dygnsrytm är fuckad men nu är jag vaken igen "roligt" nog ;D

Jag kmr inte skriva lika mkt nu dem närmaste dagarna dock, har för mycket i tankarna för att palla sitta hemma vid datorn! Men checka gärna in bloggen då och då, skriver nog något inlägg per dag =)

Ps. Jag har färgat håret rött nu! Laddar upp bilder senare idag då jag har fixat det och så =D.

Kommentarer
Postat av: Jenny<3

svar: men jag har iaf börjat plugga :P NANANANANA :D

2009-01-04 @ 14:52:16
URL: http://athena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0