Ooops bloggpaus hehe ^^

Haha shiet tre veckor sedan jag bloggade sist, men fan jag har verkligen inte pallat :D
Har hänt en jäkla massa under dem här tre veckorna men tyvär orkar jag inte berätta om allt, eller aa om inget ^^ Kolla min bilddagbok i så fall, uppdaterar lite bättre där :D

Jag är btw skit glad atm! Fick nyss min studentmössa och fy fan va fin den är!!  Förstod varför den blev så sjukt dyr (1200), tog verkligen alla grejer man kunde ha på den ;D

Hahah har även vart och "gråtit" idag hos kuratorn i skolan ^^ Hade nästan 40% frånvaro sedan lovet så nu var det att snacka allvar som gällde ;D Fick överdrivet berätta varför jag inte hade vart i skolan, hur illa mina sömnproblem var osv, tror allt löste sig :D Jag måste dock ha 100% närvaro nu, förutom om jag blir sjuk eller så (menar det kan ju alla bli) :D

Men men nu pallar jag inte skriva mer, väntar på att Martin ska bli klar m. Friends så vi kan käka lunch :D

<3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0