Yeaah..

Hahaha I'm screwed... :D  Lyckades ju försova mig idag igen.. Så när jag precis hade träffat martin så fick jag ett grymtande och argt flåsande samtal av mamma som skrek "nu nu nuuuu Veeronica det här var DROPPEN".. antog att nu blir det inga bra konsekvenser :P  Sen så fick jag ett lika argt flåsande samtal av pappa där han sa att mamma hade ringt och att han var nu mycket besviken på mig att jag hade skolkat och att han hoppades att mamma ljög :P Så eeh ja.. konsekvensen som de nu har kokat ihop är att om jag så lite som kommer försent en kvart så ska dem ta med mig till rektorn på ett seriöst samtal :P   Dock kan jag inte riktigt förstå vad rektorn kan göra för att få mig att lyckas vända min dygnsrytm till normal igen :P Men men det här bli en rolig fortsättning, bäst att inte ens prata med mamma just nu eftersom allt hon kan säga just nu är dåliga saker om mig så föredrar att ligga lite på is ett tag :P Måste även stanna hemma ikv för att göra henne ännu gladare på mig... KUL :D

Jag har även fått galet ont i ögat på sista tiden och en liten klump i ögonlocket och det skrämmer mig ganska mkt för att jag inbildar mig alltid det värsta, men ska tvinga mig till skolsyster imorgon tror jag så hon får kolla och känna lite :P *Creepy*

Men men färdigklagat :D  Skriver kanske senare ikv ^^,
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0