Världens härligaste män..

Kollade nyss på programet  världens härligaste män som idag handlade om badboys :)  Det fick mig att tänka efter.. asså konstigt nog är det så att dem flesta tjejer tänder på badboys när man ser dem :P Det är ngt konstigt mystiskt med dem.. Dock när man väl lär känna dem så är dem verkligen kalla assholes :S Visst dem skapar en viss spänning men seriöst, nu tror jag nog att jag talar för alla tjejer, hur kul är det med en kille som så fort det blir lite seriöst så flyr de som en räv med svansen mellan benen till någon ny tjej. Galet omoget i min mening, samt att det är så tydligt efter bara en kort tid vilka som är det :P

Men men nu fick jag ventilera lite ilska :D Så ska fixa mig för natten nu :P Pussiluss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0