Träningsvärk..!

Oj oj oj!
Jag har varit lite på latsidan på gymmet de senaste 3 veckorna, valt att umgås med kompisar ist :D, så idag tänkte jag slå på stort och verkligen ge järnet (vilket jag oftast brukade göra) =P
Jag gick på core vilket är ett mag- och ryggpass som varar i en halvtimma (mitt favoritpass tillsammans med mage, rumpa och lår-passet) och direkt efter var det bodypump. Vissa dagar kan jag vara lat utav mig och vila under reps'en i några sekunder men idag tog jag i som satan.. så imorgon lär jag bli sängliggandes :D Men det var helt klart värt det för ikv kommer jag förmodligen kunna sova huvsat tidigt så jag kommer ikapp alla timmars sömn jag har missat de senaste veckorna :P

Måste dock få garva lite åt alla killar på styrkeavdelningen, vad är det med er att glo ihjäl er så fort en tjej kommer in och ska lyfta lite? :D Rumpmaskinen borde även ha ett enskillt rum för oss tjejer :D :D

Men men kanske skriver lite senare ikv om ngt spec händer :P
<3


Gammal bild från när jag gymmade på sats, den hatade bröstmaskinen.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0