Sitter i skolan!

Sitter i skolan nu under hålet =)  Tanken var att min grupp skulle arbeta med ledarskapsveckan som vi har om 2 veckor men eftersom bara halva gruppen är här så blev det inte av = jag får sitta här vid datorn och leka ist ;D
Idag lyckades jag även gå upp i tid, eller aa.. vaknade halv 7 alltså 1 timme tidigare än vad jag skulle :P sov ungefär 2 timmar eftersom jag verkligen inte kunde somna inatt :D Så idag blire att hålla mig vaken med goda saker som cookies (som jag äter just nu, yummie =D ).
Ikväll blire förkrök hos Jossan med lite folk och sen utgång med Lollo och några till, det kommer bli skit kul och ser verkligen fram emot det :P
Skriver kanske mer ikv och lägger förmodligen upp bilder på min outfit ^^
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0