Samlare..

Sitter här vid datorn snart kvart i 3 på natten och är sjukt nog inte alls trött :P
Jag är atm väldigt fascinerad över outsiders på femman, det handlar om samlare. Jag kan verkligen inte förstå hur folk kan fylla hela hus med en massa skräp så som andra människors hushållssopor, en man samlade till och med på sitt eget kroppsafall :S :S
   Jag lider med de människorna om bor tillsammans med dessa människor, tänk att behöva sova med en massa råttor springades vid sängen (kanske tom i sängen?!) bara för att deras partner anser att allt har ett värde :S 

Men apropå något helt annat :D I helgen ska jag ner till Västerås igen och träffa Jenny och kanske Micke på lördag :)  Jag och Jenny ska till Silk som vanligt eftersom hennes kompis Kristina ska spela där på fredag, det ska bli skit kul :D

Men nu ska jag försöka sova iaf, måste nog göra några situps eller något så jag blir trött annars kommer jag somna klockan 5 som vanligt ;D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0