Pappa <3

Idag var en najs dag :D
Den började bra med att jag faktiskt lyckades gå på första lektionen! ;D Sedan skulle jag och Lollo ha en marknadsföringsredovising som vi hade förberett i powerpoint, dock hade jag den senaste versionen av pp på min dator så när vi väl skulle öppna arbetet så kunde den inte öppnas eftersom skolan har pp 2002 och jag har 2007.. SUCK :D Så det fick bli att prata ur minnet och från de få papprena vi hade lyckats skriva ut men det gick konstigt nog ganska bra :D

Jag slutade kl 5 idag också.. det var segt :D Men Pappa kom upp från Norrköping idag så var med honom efter skolan, det var verkligen hur mysigt som hellst! Vi ses inte så ofta längre eftersom han flyttade från Sthlm ner till Norrköping för ca 1½ år sen så nu när jag väl träffar honom så blir jag verkligen överlycklig och kramar honom som en liten flicka igen :D Vi kan verkligen prata om allt och konstigt nog förstår han mig jätte bra trots att han är 63 :D Så även om han är otroligt snål och beter sig som en 3åring ibland så är han underbar :D

 Pappa i min halsduk <3 =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0