Nu får jag fän rycka upp mig ^^

Är verkligen alldeles för dålig på att uppdatera min blogg.. Men ska försöka rycka upp mig och skriva lite oftare när jag har tid :P

Men i vilket fall.. Idag har varit en seg dag med alldeles för lite sömn som vanligt :D Höstlovet var verkligen inte bra för mig när jag tänker sömnmässigt, jag och Jenny har gått och lagt oss kl 7 på morgonen i princip varje dag NOT good! :D Så dem senaste dagarna har jag varit sjukt jäkla seg och spenderat mestadels av min tid i sängen och pratat med en massa underbara personer i tele, det har dock vart ganska najs ändå! :D
Det här lovet har vart jäkligt kul om jag ska vara ärlig :D På fredagen direkt efter skolan åkte jag ner till Västerås för att festa med Jenny på Club Silk eftersom hennes kompis var DJ, sedan åkte vi till Norrköping hem till min pappa på lördag morgon.
Väl i Norrköping så lyckades konstigt nog Pappa av alla få oss att bli taggade för att dra till Norrköpings innekrog Hugo (måste vara för att han vill att jag ska besöka honom oftare :P). Hugo var helt klart över förväntningarna då det var kö ända tills dem stängde, den var verkligen att rekomendera :D Sedan bar det åt till Wasa som var lite som Harry B James här i Sthlm, där vart det liveband som var riktigt bra :D
På söndagen firade vi pappa på 63års dagen och då kom min syrra och hennes barn över :D
Dagen efter åkte jag och Jenny till V-ås igen men jag och niclas åkte hem 2 dagar senare =) Väl i sthlm blev det bio med Johanna och sen kom Jenny upp till mig :D Halloween firades på Toxic utklädda till sexiga skolflickor samt dem andra av mina underbara vänninor som hade klätt ut sig till djävular och skelett, underbar och minnesvärdkväll! <3
Resten av veckan blev skit seg eftersom vi helt hade vänt på dygnet helt så vi var otroligt trötta och det sitter i än idag, kmr ta ett tag innan jag kan sova vid 12 igen :D
Så nu vet ni nästan hela mitt lov ;D

Men vill bara säga ett sista ord till min mycket saknade Mormor, Solveig Sandén! Jag saknar dig helt otroligt mkt och minnet när jag satt brevid dig i soffan då du somnade in så fridfullt kommer alltid finnas kvar i mina tankar. Jag må ha vart enbart 4 år, men du var mitt allt! Fotot på dig vid min säng gör att jag känner mig trygg och ljuset som jag tände för dig på alla själars dag nu i lördags beskriver min eviga kärlek och saknad för dig! Rip Mormor<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0