Min pratande blåsa ;D

Asså jag vet inte vad som har tagit åt mig men jag somnar hela tiden och vart som hellst.. skit jobbigt :D Så socialt när man är med kompisar och så hehe ^^
Jag har iaf fått ett jätte fint sår på hakan haha :P I förra fredagen så lyckades jag bränna mig på hakan med min locktång som var på 180 grader.. skit kul!
Så när jag vaknade i lördags så hade jag en mysig vätskeblåsa och nu en vecka senare är det en stor vacker sårskorpa och jag vill hellst bara ligga hemma och gömma mig haha :P Visst den går att dölja med conceler.. men iaf :P Usch usch.. :P Lovar att den kommer börja prata med mig snart precis som den gör hos en av karaktärerna i Family guy ;D

Btw så har jag börjat drömma skit mkt konstiga drömmar om kompisar, så som tex. inatt när Matilde tog med mig till kyrkan så jag fick gråta ut om min Mormor som dog när jag var 4. Det var hel skumt.. men jag kanske behövde omedveten terapi och Matilde var mina drömmars terapeut ;D

Sry att jag inte skriver allt jag gör i veckorna, men pallar inte varje dag :P Så ni får kolla då och då om jag har bloggat, för gör det varannan dag och ibland varje, you'll notice ^^

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0