Mardröm..

Jag HATAR mardrömmar..! Drömde nog den värsta sorten nyss.. Den fick mig att vakna med ett ryck och nu klarar jag verkligen inte av att somna så ska vara vaken till halv 7 då jag egentligen ska gå upp (kl är nu 05:18 yeeeey..) Det värsta med den här drömmen var att denverkligen var personlig och innehöll allt jag oroar mig för på en ochsamma gång och alltså inga monster som i vanliga mardrömmar.. ARGH..
Usch usch säger jag bara :P
Men men den här veckan är det då alltså ledarskapsvecka vilket innebär att vi treor är indelade i 5 grupper/klass och så ska vi hålla alla lektioner den här veckan :P Min grupp ska prata om ungdomsorganisationer (veckans tema är ungdomsliv) och deras påverkan i samhället. Det känns lite som om halva klassen kommer sitta och sova :P Men men vi får se hur det går, antagligen kmr det gå ganska uselt för mig eftersom jag knappt kan min text :S

Aja hörs sen, nu ska jag göra frukost =P
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0