Jag överlevde^^

Konstigt nog gick inte lektionerna så dåligt :P Jag och Charlotte kom på en bra lösning på hur vi skulle lägga upp lektionen och folk verkade inte allt för uttråkade iaf ^^ Dock blev jag och Charlotte riktigt uttråkade efter vår 3e lektion, vi skulle hålla 5 st, eftersom vi sa exakt samma sak varje gång. Den enda egentliga skillnaden var de olika klassernas åsikter i diskussionerna.. Vid 5e lektionen var vi heelt döda och ville mest gå hem, jag lär ju förmodligen drömma om lektionerna inatt eftersom allt kändes som en stor Deja Vu.. :P
Men men när jag kom hem så hade jag galen mensvärk så la mig direkt i sängen och lyssnade på musik och självklart lyckades jag somna så förlåt ni som jag smsade med då, menade inte att dissa :P
 Nu ska jag försöka sova snart iaf, börjar kl 9 imorgon :) Dock lär det ju bli som vanligt att jag somnar kl 2-3 inatt, men we'll see ;D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0