Jag blir så lack!!..

Besöket på Moskén var verkligen för mkt... Deras åsikter gjorde mig galen och jag ville verkligen skrika ut han som pratade.. Killen sa att om man inte tror på ngn gud så kan man lika gärna ta livet av sig eftersom då finns det ingen mening med livet eftersom gud är skaparen av allt och han är vår allsmäktig så utan honom är man ingenting.. + att kvinnor ska ha på sig slöja så männen inte ska bli allt för upphetsade, alltså så dem inte våldtar..  Så vadå, ska vi kvinnor få lida för att dem anser att männen är överkåta och kan våldta en kvinna så fort dem ser lite kurvor, det är ju helt galet :S :S Jag kan ha missförståt men eftersom alla i klassen reagerade likadant så antar jag att jag förstog honom rätt ^^

Och btw, idag var första och sista gången jag hade slöja på mig... :P

Aja nu ska jag iaf försöka plugga till internationella ekonomiprovet imorgon hur arg jag än är, sitter verkligen och skakar av ilska just nu, dock inte bara pga av besöket i moskén ^^    <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0