God morgon!

Nu sitter jag här i skolan.. känner mig fan skit duktig som faktiskt lyckades gå upp trots att jag bara sov 2 timmar inatt :D Jag lyckades somna kl 1 till 2 ungefär men väcktes utav att jag blev spammad på msn för att folk kände sig dissade, så nu vet ni, jag sov!! :P  Iaf.. sen när jag väl försökte somna om så hade jag alldeles för mkt scener i huvudet efter Saw 5 så det tog nog 2-3 h innan jag somnade om, tänkte gå upp och göra lite magövningar så jag skulle bli trött men var för trött för det hah :P

Men men nu sitter jag och väntar på Martin, vi ska dra och käka lunch :D Han lär ju trackassera mig som vanligt, dock har jag lärt mig att ignorera det vid det här laget :D  Lär nog sitta här i 20 min till eftersom hans mobil är knas så måste vänta vid datorerna ist för med tjejerna i matsalen för att han ska kunna hitta mig efter sin lektion, tråååk.. :P
Så fan folket vakna och underhåll mig på msn nu ffs!! :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0