Tjululuu

Haha råkade ringa och väcka jenny 35 min innan hon skulle vakna imorse, oopsie ^^ Ringde och väckte henne 3 ggr idag så nu hoppas jag fan att hon gick till skolan :P Måste även lägga till ett litet skratt åt hennes vackra röst, hon är jätte hes hon så hon låter som en söt gammal tant :D<3
Måste säga att jag verkliger älskar mina kompisar! Dem kan få mig att gå från arg och besviken till jätte glad genom att vara lika flummiga som alltid :D (även om jag fortf är besviken  innerst inne).
En pratstund med mamma inatt vid 5 var även jätte bra, hon är bäst ibland :P
Får se vad som händer idag efter skolan men jag kmr nog hem nån gång på kvällen :P

C ya <3

Kommentarer
Postat av: Jenny.V

min röst blev bättre när jag gick upp och drack multivitaminjuice :D

2008-11-20 @ 18:12:30
URL: http://athena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0