God förmiddag..

Fan asså... jag lyckas jämnt försova mig.. :(
Idag skulle N komma hit vid halv 12 så vi hade kunnat vara under min 3h långa håltimme men tydligen har han försovit sig eller ngt så när jag vaknade vid 2 var han inte här.. jag hatar verkligen när folk försover sig :P Men men nu hinner jag inte gå på mina 2 sista lektioner heller så det är ju jäääävligt bra... Och ja förlåt, jag är på skit humör just nu :D Hade jag inte behövt min dator hade den åkt raka vägen genom fönstret nu.. :D

Men men snart ska Micke ringa och försöka få mig glad igen, det brukar oftast funka eftersom han är en sån underbar kompis! Han är verkligen en kompis som ställer upp 24/7 även om det inte passar honom, en sån kompis som alla borde ha! <3

Kommentarer
Postat av: Jenny.V

Och nu har jag honom som kompis, förhoppningsvis : )

2008-11-13 @ 16:42:51
URL: http://athena.blogg.se/
Postat av: Mikael

Jenny: Klart du har ^^.

2008-11-17 @ 13:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0