Det funkade :D

Tjises.. jag är verkligen sjukt trött nu så att jag gymmade funkade perfa :D Så ska sova jätte snart :) Imorgon börjar jag 08:15 med information och layout.. En totalt värdelös lektion där vi i 1½ h sitter och gör låtsasreklam samt lyssnar på när läraren berättar om hur pixlar fungerar (rena sömnpillret) :D 

Skrev föresten precis på min bilddagbok att jag funderar på att börja plugga till elektriker efter gymnasiet och fick nog bästa svaret ever: Du vet väl att elare har tjejer som går i typ 7an, snusar, röker, super sig fulla varje dag och är allmänt korkade och irriterande? Hoppas du blir en sån elare som bryter trenden då ;) Vet inte riktigt vad man ska tro när jag får en sån kommentar, jag kmr aldrig bli en manlig tjej i utseendet eller bli en sån som rapar så högt jag bara kan (okey jag har inte kunnat rapa sedan jag var barn, men det är en annan femma :P). Får se vad jag vill när jag väl har slutat :D Funtar iaf på att gå en bartenderkurs någonstanns där det är varmt, det är nog en oförglömlig upplevelse :D

Men men nu ska jag börja göra mig iordning för sängen :) Sov gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0