Dålig uppdatering, sry :D

Yeah yeah jag är dålig på att uppdatera, I know :D Jag har helt enkelt för mkt för mig om dagarna och när jag väl kmr hem så är msn roligare än att blogga :P Men ska försöka bättra mig ^^
Så hm ska försöka minnas vad jag har gjort :D  Ehm.. jusdeja! Igår kom jag förvånadsvärt i tid till skolan där jag skulle jobba med min grupps ledarskapsvecko-lektion fram till kl 2, dock hann vi inte redovisa så skulle kunnat sluta halv 12 egentligen, SUCK :D Efter skolan ringde Filip mig och undrade om jag ville ses och eftersom jag inte hade träffat honom på länge så ville jag självklart ses :) Den killens mun går fan i högvarv och ibland vill man sätta en kork i hans mun, men jag stog ut hah ^^ Sen åkte jag direkt hem och sov, skulle ha gymmat mellan 5-havl 7 men var verkligen för trött :D

Och yeah.. Idag.. Hm jag slutade skolan kl 5; SKIT KUL.. :P Och sen träffade jag david en stund som jag inte heller har träffat på flera månader, massa reunions nu alltså :P Har en läxfrivecka så tänkte att jag kunde passa på ;D

Men nu är jag iaf jätte glad, Paou undrade nyss om jag ville ses i helgen och klart som FÄN att jag ville det, saknar henne skit mkt :D Så den här helgen kommer bli skit bra :D Får se vad som händer dem andra dagarna i helgen, men vad som än sker så kmr det förmodligen bli skit najs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0