As bra kväll!

Kvällen började med att jag drog hem till Jossan för lite förkrök och fann till min lycka pizza när jag kom dit, jag var så hungrig att jag höll på att svimma när jag väl var framme så pizza satt perfekt :D
En timme senare drog jag och Lollo in till Odenplan, mer exakt till Retro, som är en ganska chill krog med en retrokänsla som namnet avslöjar. På Retro skulle vi möta Patrick och några av hans kompisar som visade sig vara as sköna :D Eftersom det var så trångt där så drog vi ganska direkt vidare till vårt nästa "mål" ; Fellows. Patrick hade skrivit upp mig på gästlistan så jag och Lollo kom in gratis, Yey ;D Dock var det ganska lame där eftersom vi kände för att dansa så jag och Lollo bestämde oss för att dra till Huset som ligger i gamla stan (om ni nu inte visste det). Jag hade som minne att Huset var ganska dåligt befolkat och skit tråkigt men när vi väl kom dit så fick vi stå i kö i 20 min, klockan var 12 nånting. De hade till och med en trollkar i kön så folk inte skulle tröttna och dra vidare ;D När vi väl kom in så mötte vi några som vi kände och det var riktigt kul dock var det alldeles för mkt folk där så vi gick ut ist för att vara på dansgolvet. Kvällen fick dock ett väldigt dåligt slut eftersom Lollo fick en glasbit i foten så det började blöda väldigt mkt så då blev det bara att pallra sig hemåt :(
Men kvällen blev ändå riktigt lyckad allt som allt! :D Nu ska jag försöka sova, NATTI :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0