And she does it again..

Hahaha lyckas mista första lektionen idag med GOOD JOB! :P

Dagen startade perfekt med att det var någon (ursäkta uttrycket) jävla idiot som ringde 7-8 ggr hem till mig och sa inget annat än "halooo halooooo?".. I början var jag trevlig och sa; Ursäkta ville du något spec? men då klickade idioten.. Sedan ringde den 7 gånger till (sa haloooo och la sedan på) och efter varje gång blev jag mer och mer sur att jag tillslut tog jag ut all min ilska och verkligen skrek på den sjukt irriterande människan.. Jag önskar att jag hade skrivit upp numret så att jag kunde ta reda på vem det var.. :P

Jag lyckades även komma på att jag hade glömt busskortet när jag väl var vid tunnelbanan så var tvungen att springa upp till lägenheten igen, så nu sitter jag här igen eftersom jag insåg att jag ändå inte kommer hinna till andra insläppet :P
Ska dock snart åka in till skolan igen och käka Lunch med Freja, det kommer bli najs :)

Hoppas ni får en bra dag :D <3

Kommentarer
Postat av: Ling

Hej! Välkommen till bloggträsket! ;)



pussar o kramar

2008-11-05 @ 15:30:08
URL: http://kinesliraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0