Uusch hangoverday..

Hahaha jag mår riktigt uselt idag, vaknade med en saftig baksmälla :D

Jenny skulle ju som sagt ha kommit till mig igår men blev tyvär ändrade planer så hon kommer hit idag i stället :D
Men iaf. Eftersom inte hon kom hit så fick jag roa mig med annat så jag följde med Sebbe och hans kompisar + deras kompiar till Harry B James (och för dem som inte vet så är det en rockkrog vid Kungsan). När vi väl kommer dit så ser jag min kompis David stå och röka vid rökrutan så jag ställer mig och viftar för att han ska se mig, måste ha sett ganska löjligt ut haha :D Efter ett tag såg han mig och jag fick värsta förvånade hejkramen haha :D Väl inne var det ganska segt, på ställen som Harry B James behövs det lite extra medel (alkohol) för att det ska bli kul eftersom man inte kan dansa där :D Sagt och gjort vi köpte shots och hehe.. blev ju inte bara en så efter ett tag var man ganska mör och rolig sisådär^^

När hela gänget äntligen lyckades hitta ett bord så började hela festen hahah, alla släppte loss som fan och vi sjöng i en stor allsång och allt var underbart :D Sedan när jag kollade upp så hade David hittat vår kära vän Glamrockar David :D Honom gick jag i samma klass som förut och vi var ganska tajta då så blev as glad att träffa honom :D

Men men när stängningen närmade sig så märkte jag en grej som störde mig extremt.. Jag hade tappat min garderobsbricka så jag var nu tvungen att vänta till sist för att kunna få min jacka och det hade jag verkligen inte lust med :D När jag väl kom till garderoben så var alla där otroligt otrevliga och eftersom jag var så go och glad så blev jag lite arg :D Men allt slutade bra eftersom jag hade skrivit mitt mobilnumer i jackan som jag som tur var kom ihåg :P

Sådärja! Det var min fredag det ;D
Snart kommer Jenny, lär dock inte vara så social eftersom jag är sjukt illamående haha :D
<3
Charmerande :P

Bild 1: Min outfit för kvällen :D Bild 2: David :D Bild 3: Jag dricker öl, jag hatar öl! Men den var gratis = alltid godare ;D Bild 4: Sebbe är taggad eller? ;D Bild 5: Glamrockar David :D Bild 6: Mkt smickrande bild på mig och Sebbe ;D Bild 7: Hahaha den bjuder jag på ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0