Skolhaaaan.. :D

Tuff morgon måste jag säga :D
Somnade kl 2 i natt efter att ha pratat i tele och kollat på CSI Miami.. Typiskt att det skulle börja precis då jag ville sova så att jag inte ville lägga mig fören det var slut (kl 2).
Men i vilket fall, tanken var att jag skulle följa med på min systerdotter Ellikas luciauppvising halv 7 imorse, alltså att jag skulle vara tvungen att gå upp kl halv 6. Så halv 6 imorse kom min älskade syster och väckte mig dock somnade jag om direkt. Bara någon minut senare ringde dock Jenny och väckte mig för att hon hade fått höra att jag skulle gå upp vid halv 6 och tänkte väcka mig, så i stället för att få sova till 7 så pratade jag med henne :D Det var as kul, en suverän start på morgonen :D Vi började slipa på våran idé om att flytta ihop efter gymnasiet, fan vilket röj det skulle bli :D Jenny, vi måste fan göra det annars får du smisk XD

Men men apråpå något helt annat. Jag sitter nu i skolan och pluggar psykologi, somnade ju igår när jag skulle plugga så i stället för att äta lunch med kompisarna så måste jag sitta här och plugga, SKIT kul.. -.- :D Jag hoppas verkligen att det går bra eftersom vi får slutbetyg i psykologi A nu till julen :P Pga av att jag hade för mycket frånvaro så lär jag inte kunna få mvg vilket suger, tkr att psykologi är skit kul :P Får ta nya tag nästa termin på pskykologi B! :P
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0