Satans håltimmar.. :P

Yeaps nu sitter jag här i skolan och tråkar ^^ Min skola är underbart bra på att ge 2-3h långa håltimmar mitt på dagen och idag har jag just en sån.. skit kul eftersom jag är ensam om att ha hål just nu så blir att sitta ensam vid datorn och häcka :P Jäkligt tur för skolan att vi har fått helt nya datorer :P
Om 10 min ska jag börja röra mig mot tandis, ska kolla om allt är bra med mina tänder sedan jag blev av med tandställningen :)
Fick även nyss reda på att ett arbete i marknadsföringen skulle vara klart idag.. jag som inte ens har börjat :S Trodde det skulle vara klart på torsdag så tänkte att "det är luuugnt".. Går verkligen bra för mig i skolan^^ Komvux nästa eller? :P
Jaja that's all folks.. Skriver kanske ikv, ska sova hos min syrra så lär förmodligen ha tid med det eftersom hela hennes familj går och lägger sig kl 10 :P
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0