Nu har jag Lugg ;D

Nu är min älskade Paou här (eller hon kom hit kl 3, men iaf :P).
Vi har kollat på Idolfinalen och shiet så spännande det var! Vi hejdade på Alice eftersom Kevin har vart med i melodifestivalen i Malta så han är ju redan en "utbildad" sångare.. Mindre otippat så vann Kevin men dem som kommer 2a brukar alltid bli mest framgångsrika så tur för Alice det ;D

Men iaf, Paou läser till frisör så jag lät henne klippa mig ikväll. Jag önskade mig en frisyr liknande den på bilden nedan och den blev snarlik fast jag behöll längden så var lugna, mitt långa hår klipper jag inte av i första taget ;D.
Bilder på resultatet lägger jag förmodligen upp lite senare ikväll eller imorgon på dagen! Vi ska fixa sminket och sådant nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0