Julklappstips till mig ;D


Bara så ni vet, om ni vill göra mig jätte glad i jul så kan ni vara vänliga och köpa dessa högtalare från harman/kardon till mig :D De kostar enbart ca 1400kr, men det är ju som taget, right? :D Sitter som sagt hemma hos min syrra och lyssnar på Radio 107,5 (webradio), måste ha lite feststämmning så jag inte dör av uttråkan av mitt pluggande och dessa högtalare ägerm grymt bra ljud i dem :D Mina hemma är nog dem uslaste man kan ha, fick dem för mindre än 2 år sedan och så fort man har för hög volym eller för stark bas så börjar de spraka så högt att man bli livrädd haha :D
Men men nu ska jag återgå till mitt psykologipluggande, har prov på psyksjukdomar imorgon :P

Ps. Tkr ni ska kommentera betydligt mer än vad ni gör, aight? ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

I WANNA BUY THEM GIRLFRIEND!!!!!!!!!!!

2008-12-11 @ 22:43:20
Postat av: Jenny

du e ju en psyksjukdom så det kmr gå bra :P hahaha ^^



älskar dig baby.

2008-12-12 @ 01:43:01
URL: http://athena.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hahaha du kan vara en psyksjukdom :D Iofs är ju jag din kopia, så är jag en psyksjukom så är du det med HAH! :D Älskar dig med!<3 :)

2008-12-12 @ 10:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0