Hemma igen!

Nu är jag hemma i Sthlm igen efter en skit kul helg! :D Festen i fredags blev riktigt lyckad och min flaska vin höjde stämmningen enligt mig betydligt mer haha, blev ganska så fnittrig haha :D Jag och Jenny ägde även dansgolvet, vi fick en hel del blickar av tjejerna som var där.. men palla att dem inte vågade dansa lix ^^ Dock började dem också dansa efter ett tag :D
Måste verkligen säga att folk i Västerås är otroligt öppna, dem flesta var verkligen hur sköna som hellst! :D
Jag, Jenny, Micke och Fredrik fick inte så jäkla mkt sömn dock. Tror vi somnade kl 8 på morgonen och var tvugna att gå upp kl 11 igen, det var ganska tufft. Den natten var nog den värsta jag har vart med om också, det var så jäävla kallt så varje gång jag vaknade så låg jag och skakade tänder, Jenny lika så^^  Det slutade alltså med att jag låg däckad i sängen i princip hela lördagen :D Prövade dock även på att spela Wii i lördags och fy faan va kul det var :D Har även blivit mkt bättre på att spela Guitar Hero på medelnivån under helgen, har verkligen abstinens av både Wii och Guitar Hero atm :D
Så som slutsats var den här helgen bäst! :)
Dock ska jag bo hos min syster Linda i 1-2 veckor nu pga att min mammas konstanta whine "mördar" mig, står verkligen inte ut..  Men måste bara tacka alla mina underbara kompisar som ställer upp, ni är mitt allt! <33 Speciellt tack till F som verkligen fick mig på topp humör när mamma var som jobbigast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0