Gymma <3

Naaah lyckades inte med pluggandet men i stället drog jag till gymmet i lite över en h. Var otroligt skönt att äntligen komma dit! Tänkte, som jag skrev innan, gå på Core och Bodypump men dem hade ändrat tiderna så missade båda passen så fick blir träning på egen hand :) Blev mag- och ryggträning idag, var skit skönt :D

Pratade även med en av personliga tränarna om hur jag ska bli av med lite av "fettet" kring magen och ryggen. Jag ska nu i några månader träna så tungt jag orkar under 6-7 reps x 2, lär dö men kul kommer det bli ;D Sedan när jag har muskler så kan jag börja konditionsträna. På så sätt drar inte kroppen av lika mycket fett från rumpan och brösten eftersom där jag vill ha kvar allt som det är ;D Så nu blir det att seriöst börja gymma 2-3 ggr i veckan så jag får tillbaka min idealkropp :D Dock var min idealkropp då jag var 15 och i ettan på gymnasiet så jag har nog utvecklats en hel del sedan dess :P
Men men får se hur det blir :P <3

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Meeoooooww :D

2008-12-16 @ 00:18:56
URL: http://djfredn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0