Hade kunnat få 3 timmars sömn till.. Argh!

God mörgon god mörgon!
Det här var mig en intressant morgon.. Blir först väckt av mamma vid 7 tiden var av jag argt säger att jag inte börjar fören kl 10 :D Vid nio väcker hon mig igen med hennes nasala häxröst (ni som har sovit hos mig vet vad jag menar), jag börjar nästan direkt minnas att det inte är en vanlig skoldag idag. Börjar frenitiskt leta bland mina papper medan mamma skriker om att jag ska skynda mig :D Äntligen hittade jag det pappret som jag sökte efter, jag börjar kl 1 och inte 10! Wohoo! :D

Så mjaa det var den här morgonen! Ska lägga mig och vila lite till, hare så bra :D <3



Hittade föresten en jävligt skum bild i mina dokument, den är värt att kolla på hah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0