Taggad till tusen!

Shiet nu är det mindre än 24 timmar innan jag och Sandra sätter oss på tåget till Åre!  Ska bli så jävla kul!
Blir nog bara två timmar skidåkning dock.. 2 dagars liftkort kostar 900kr och då har jag bara råd med det och inget annat så som mat eller festa ;D  

Jag måste tyvär även åka skidor istället för snowboard vilket stör mig otroligt mkt... Jag har åkt skidor sedan jag kunde stå på benen så tröttnade på det när jag var 12 och sen dess har det bara vart snowboard som gällt för min del. Anledningen till att jag ska åka skidor är pga att pappa gav mig ett par helt nya skidor för 2 år sedan när jag egentligen ville ha e snowboard. Så då blir det skidor ist så jag slipper betala en hyravgift ;D

Jaja måste börja skriva på mitt arbete om Indien *wohoo*..


Kommentarer
Postat av: ida

Älskar att vara taggad! och att vara glad! :)

2009-03-13 @ 16:01:23
URL: http://mrsidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0