Seeg morgon.. :D

Shiet idag var jag måttligt pigg när jag vaknade! :S  
Mamma ringde först och väckte mig kl 8 men bad henne direkt att ringa en kvart senare. Sagt och gjort, det konstiga var bara att den kvarten kändes som en sekund eftersom jag tydligen somnade om direkt efter :/

Idag stannar jag hemma under första lektionen också.. Inte bra med tanke på hur jag ligger till frånvaromässigt men jag har as ont i magen pågrund av min nya p-ring så antar att min mentor kan ha lite överseende :P
Slutar dock kl 14 så lider inte direkt utav att gå på den sista lektionen, har trotts allt bara 2 lektioner idag ;D

Btw så åker jag och Sandra upp till Åre om mindre än 2 dagar och jag dör av längtan, kommer bli den perfekta tjejresan!! :D:D   Har redan tagit fram mitt skidställ och skidglasögonen :D Det jag har kvar att göra nu är att packa ner festkläder och en massa varmakläder samt ladda ner filmer som jag kan roa mig med när jag ska åka hem själv sen. 7 timmars tågresa själv låter tyvär inte så lockande :P  Dock kommer jag ju koppla upp mig på internet på tåget så lär inte bli allt för hemskt :P (om det nu är ett nytt tåg vill säga ;D)

Jaja ska fixa frukost, ciao! :)  <33

Kommentarer
Postat av: Ling

Heeej,

tack! du ha också en fin blogg.



Hahaa nja ja tror du ha slagit mig i så fall. orkar inte utmana ngn eller skicka det där =P

pussar o kramar

2009-02-18 @ 15:16:43
URL: http://kinesliraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0