Helg :D

Nu äntligen är det fredag igen (sjukt va tiden går fortf nu förtiden)! :D

Direkt efter skolan åker jag ner till V-ås till underbara Jenny, kvällen ska spenderas på club Silk där hennes polare är DJ :D
På lördag förmiddag blir vi hämtade av min käre vän Micke i Nyköping som vi ska spendera natten hos :D Vi ska åka runt i hans tjusiga saab ( ;D) med några av hans sköna kompisar :D
Det är verkligen skillnad mellan småstadsfolk och folk i Sthlm.. Nere i Nyköping är verkligen alla jätte trevliga dock anser dem inte att stockholmska är rikssvenska vilket jag irriterar mig på :D Vi sthlmare verkar irritera dem ganska mycket också eftersom de kan galet många skämt om oss vilket jag garanterat kommer få smaka på den här gången också :D Men jag låter dem whina, jag menar vem bryr sig om småstadskomplexpluttar ;D (hoppas du läser det här Micke =D)

Jag lägger upp lite bilder från helgen, förmodligen på söndag, på min bilddagbok; http://onyourwishlist.bilddagboken.se

Jag kommer förmodligen inte blogga något i helgen, men kanske, så kolla in min blogg lite då och då ändå :D

<3

Inte den mest charmerande bilden på oss, men den bjuder jag på ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0