Västerås here I come ^^

Aaaw ser att det är några trogna läsare här ändå trots att jag inte har pallat skriva på några dagar ;D
Men iaf! Just nu håller jag på att städa mitt rum som ser ut som helvetet själv haha, ligger ordagrant kläder överallt :D Ligger även lakan överallt eftersom jag måste byta lakan varje dag pågrund av mina jävla svinkoppor så det är najs ;D (Dem har dock börjat försvinna helt nu så jag är glad :D )
Ska bli kul och se hur det blir ikv på Connys fest, känner mig galet yr så lär väl däcka i ett hörn innan jag ens har börjat dricka haha :D Det är då jag hoppas att Jenny och Micke, mina 2 slavar, tar hand om mig :D Bara dem jag vågar kalla slavar haha ;D

Nu ska jag återgå till mitt städande igen och sjunga till min underbara musik :) Måste bara säga att låtarna från filmen Coyote Ugly verkligen är så underbart bra :D Kolla min lastfm för att se vilka jag menar (lastfm.se/user/Vevve) :D

Men men ha det så kul alla, jag skriver förmodligen imorgon och berättar hur kvällen gick :D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0