This is reaaally bad ^^

Omg jag är helt jävla slut :D Var vaken mellan 20:00 igår till 15 idag :P När jag väl kom hem efter min andra lektion var jag en kombination av arg och skit trött så när jag la mig i sängen så däckade jag i princip direkt och sen kunde jag fan inte öppna ögonen :D Mamma kom in och väckte mig flera gånger med argumentet att jag inte skulle sova nu på dagen vilket iofs är sant, men easier said then done eftersom jag faktiskt inte ens kunde öppna ögonen :D
Droppen var nu när jag blev väckt sist ^^ Jag råkade sparka ner min bärbara dator på golvet från sängen så då kom mamma in och ba oj oj oj det här är dååligt, datorn förstörs.. Så yeah.. Känns så skönt att nu när hon väckte mig kl 9 så hade jag faktiskt kunnat sova hela natten men nääe! Självklart ska hon förstöra det.. Så jävla typiskt mammor asså :D

Men men nu ska jag gå upp och laga middag ;D Lär sluta med cornflakes as usual ;D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0