Städdag, Yeey.. :P (+fick ett as bra besked idag!!) :D

Nu har Paou precis dragit hem och dax att hjälpa till att städa hela lägenheten, skit kul.. ;D
Helgen har vart riktigt najs faktiskt =)
I fredags var det som sagt Idolkväll med mysig middag. Igår julshoppade vi i Kista och hittade allt som vi letade efter, eller aa paou letade eftersom det var hon som behövde köpa julklappar ^^  Sen åkte vi direkt hem och bytte om för att dra och käka på Jensens böfhouse, det var lika najs och mysigt som vanligt :)  Sedan åkte vi hem till Micke O i ör och tog det lugnt med honom Måns och Andöörs, det var mys =D Vi kollade på när mkt spelade ngt skumt pangpang spel med zombies i, var riktigt kul när man var övertrött hahah :P Sen flummade jag lite på msn, förlåt folk om jag var jobbig haha :D
Jag och Paou kom iaf hem kl 5-6 nång gång och då var vi lite hungriga så vi värmde fredagens middag ^^  Så idag vaknade vi kl 3 och efter det tog vi det bara lugnt ^^ Så det var min helg det ;D

Är btw skit glad!! Min kompis Fredrik skrev direkt när jag loggade på msn in idag att ACDC skulle komma till Ullevi i sommar och jag började hoppa av lycka :D Både han och jag lyckades aldrig få tag i någon biljett till deras besök i Sthlm i sommar så vi får nu en andra chans :D:D Eftersom både han och jag förmodligen har körkort då så ska vi ta bilen dit och turas om med att köra, det kommer bli sjukt kul :D Så förvänta er inte att jag kmr till skolan på tisdag då dem släpps, jag kommer sitta klistrad vid datorn för att få tag i dem jävla biljetterna eftersom dem annars kommer kosta ca 5000 på blocket som biljetterna till deras besök i Sthlm gör :P

Men men ha det så bra, kanske skriver mer ikv! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0