Min säng är för skön..

Gó morron gó morron :D
Var så duktig imorse tycker jag eftersom jag lyckades komma upp i tid, dock somnade jag om.. Som vanligt hehe.. ^^
Men kom iaf upp 20 över 9, hann duscha och sen märkte jag SHIET tåget går om en kvart och jag klev precis ur duschen.. Så det slutade med att jag missade psykologin, känner mig så duktig :P Känns ännu roligare att mamma i princip bryter ihop så fort jag missar en lektion så vill ju verkligen gå på alla lektioner :( Men men blir nog bättre snart. Ska till skolan kvart i 1igen och jag ska fan inte komma försent! :D
Just nu håller jag på och packar, skulle gjort det igår men somnade direkt när jag kom hem :P Ska till syrran direkt efter skolan så får släpa runt på min lilla resväska i skolan, lär ju gå bra ;D
Jaja, nu ska jag äta lunch!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0